Stimati vizitatori,

Va multumim ca ati sosit pe blogul nostru si speram ca popasul vostru in acest jurnal virtual sa fie unul agreabil si sa va bucure.

Nu va sfiiti sa ne lasati un comentariu dupa fiecare articol pe care il cititi, sa ne spuneti ce credeti si simtiti. Acest blog este in primul rand pentru a ne pastra vii amintirile, insa este si pentru toti oameni buni care ne cunosc sau nu, dar asupra carora producem un efect.

Cu drag,
Raluca si Alex

sâmbătă, 5 aprilie 2008

Istoric 2007

9 iunie 2007 - Piatra Singuratica
http://www.usphoto.ro/P_Singuratica_iun_2007.html
Tema acestei excursii a fost "oare vine ursul?". A fost haios momentul cu ploaia ce venea si noi mancam lejeri. Insa cand a inceput sa picure cu stropi mari de tot, in mai putin de
3 minute eram cu totul in cort. Noaptea am avut parte de o liniste extraordinara cu care nu eram
deloc obisnuiti, iar dimineata am fost treziti de vacutele cu talangi care au vrut sa deguste cortul
nostru verde.


27-30 aprilie 2007 - Roma

http://www.usphoto.ro/Roma_apr_2007.html
Aceasta excursie a fost planificata de Marcela si Alex pentru parintii lor, ca aniversare a 30 de ani de la cununia lor civila. Asa ca am pregatit tot inca din decembrie 2006, cu rezervari si chestii de vizitat. A fost
o adevarata reusita sub toate aspectele, toata lumea a fost incantata si doritoare de repetare de astfel de experiente pe viitor. Sa nu uitam noaptea magica a noastra, care a si ramas in cliseul
micii noastra familii "ca la Roma!".


10 aprilie 2007 - Casatoria civila la Tg. Mures
http://www.usphoto.ro/Casatorie_civila_10_apr_2007.html
Amandoi am fost cu totul impresionati de acest eveniment, care desi credeam ca va fi ceva banal, a avut o incarcatura emotionala deosebita. Totul chiar a fost simbolic si solemn, iar masa de la restaurantul medieval Excalibur a intregit o zi splendida pentru noi doi.


20 ianuarie 2007 - Muntii Vladeasa
http://www.usphoto.ro/Vladeasa_ian_2007.html
Am fost impreuna cu Sabin si Ina intr-o excursie tare frumoasa. Multa zapada, o drumetie pe ceata pana in varf, cu un vant puternic si forme ciudata de zapada la tot pasul. Ne-am bulgarit, ne-am jucat, am ras mult si am povestit despre viitorul nostru impreuna ca familiei si comunitate.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu