Stimati vizitatori,

Va multumim ca ati sosit pe blogul nostru si speram ca popasul vostru in acest jurnal virtual sa fie unul agreabil si sa va bucure.

Nu va sfiiti sa ne lasati un comentariu dupa fiecare articol pe care il cititi, sa ne spuneti ce credeti si simtiti. Acest blog este in primul rand pentru a ne pastra vii amintirile, insa este si pentru toti oameni buni care ne cunosc sau nu, dar asupra carora producem un efect.

Cu drag,
Raluca si Alex

sâmbătă, 5 aprilie 2008

Istoric 2006

31 decembrie 2006 - Rosia
http://www.usphoto.ro/Revelion_Rosia_dec_2006.html
Desi majoritatea oamenilor au fost deosebiti, Sabin-Ina-Paul-Ioana-Fran cu baietii, cred ca eram cam saturati de cat am calatorit pana atunci si poate era mai potrivit un revelion mai domestic. Poate si cadrul fizic (casa darapanata si cu podea de pamant), vremea ploioasa si noroioasa, precum si prezenta "cabanierului" care era cam lipsit de maniere, a facut sa nu ajute la senzatia de comfort dorita. Tin minte insa pe Sabin care mereu incerca sa aiba o atitudine pozitiva, sa cante, sa glumeasca, sa ne inveseleasca, desi era clar ca si pentru el era o provocare.


8-18 decembrie 2006 - Budapesta, Viena, Bratislava, Schlaining, Graz
Un tur de toata spendoarea prin tarile vechiului imperiu Austro-Ungar. Ar fi atatea de povestit aici: parca fiecare zi era cat o saptamana acasa!
Prima zi in Budapesta am umblat cel putin 20 de km pe jos si am vazut cam 70% din obiectivele turistice ale orasului. Am papat langos de la mama lui ungara, am fost intr-o cafenea de unde nu mai credeam ca o sa ridicam si unde am baut un ceai foarte bun si adus intr-un recipent interesant, ne-am jucat in parc cu copiii si mai ales ne-am pozat cu tot ce am putut. Am ajuns franti acasa, dar inceputul era promitator.
http://www.usphoto.ro/Budapesta_dec_06.html
La Viena am stat la Ravi acasa unde ne-am simtit excelent. Am vorbit despre orice, ne-a invatat cum face el un ceai excelent din condimente arabe, am vazut cum face paine de casa
(iar cand am ajuns acasa am inceput sa facem si noi), Corina (colega lui de apartament) ne-a invatat sa facem supa de dovleac (care a devenit favorita noastra) si in general ne-am simtit ca acasa in toata perioada respectiva. In ultima seara din Viena, cand am revenit de la Schlaining, am fost cu Ravi la clubul asociatiei sale (foarte faina idee) unde am vazut un film misto si un concert Pink Floyd. Am vizitat apoi cam tot ce era de vizitat: Castelul de vara de la Shonbrun (cu gradinile si mai ales cu Gradina Zoologica super faina), Hofburg, Ring, Donau Tower, Planetariumul, Muzeul cu animale exotice, Casa si muzeul Hunterwaser, Catedrala Sf. Stephan, si alte locuri pe care acum nu ni le mai aducem exact aminte. Senzatia ce ne-a lasat-o Viena a fost de fosta capitala de imperiu, cu cladiri impozante, cu multa istorie si traditie.
http://www.usphoto.ro/Viena_dec_06.html
Cat am stat la Viena am dat o fuga de o zi  si pana la Bratislava, care era la doar 60 de km de noi, unde am avut parte de un mic ghidaj al unei tipe de pe hospitality club, insa pana la urma tot noi de capul nostru ne-am descurcat mai bine. E un orasel tare ingrijit (ma refer aici cel putin la centru pe unde am fost), cu specific medieval, cu multe chestii de facut si vizitat. Ne-a placut o biserica total albastra, numeroasele statui din bronz aflate la colt de strada, precum si un restaurant cu specific slovac, unde practic puteai sa inveti toata istoria acestei tari. Printre nazbatii amintim pozele in care imitam statuile sau incercam sa le miscam, sau cand ne-am pus la coada unui grup de tineri germani ce cantau voiosi, si noi incepand sa cantam cu ei impreuna sau cand Raluca a devenit extrem de "vesela" dupa o jumatate de bere slovaca!
http://www.usphoto.ro/Bratislava_dec_06.html
Dupa ziele de la Viena ne-am imbarcat spre Schlaining unde Sabin cu Ina locuiau si lucrau la EPU (European Peace University). Am stat impreuna cu ei si ne-am simtit ca la noi acasa intr-un mod greu de explicat. Am cantat cu ei, am gatit, am fost la baschet si ping-pong impreuna, am stat cu ceilalti studenti de la EPU si fumand din sisa, am fost la baile termale, am vizitat Grazul, totul intr-o atmosfera linistita si pasnica. Efectiv zile de vis impreuna cu nasi si prietenii nostrii dragi!
http://www.usphoto.ro/Schlaining_Graz_dec_06.html


30 octombrie 2006 - Debrecen
http://www.usphoto.ro/Debrecen_oct2006.html
De ziua la Raluca, Alex practic a rapit-o si a dus-o la Aquaticum din Debrecen. A fost prima data cand Raluca a iesit din tara!


30 septembrie 2006 - Garda, Felix si Ciucea
http://www.usphoto.ro/Sep2006.html
Un mic turneu in care am fost cu CRIM la Garda la cabana Speo, apoi la Felix la parintii lui Alex care erau acolo in concediu si in drum spre Cluj ne-am oprit si la Ciucea la Muzeul Octavian Goga.


1 mai 2006 - Pestera Humpleu

http://www.usphoto.ro/Humpleu_mai_2006.html
Am fost impreuna cu cei de la CRIM Tabere la Pestera Humpleu de langa Doda Pilii. In prima zi am facut TSA la faleza iar a doua zi ne-am bagat vreo 8 ore in Humpleu. A fost o super experienta pentru amandoi in care am trecut prin toate starile: frica, frig, incantare, andrenalina, nervi, incurajare... Oricum am strabatut doar 10% din pestera, care
este a doua ca lungime din tara, dar inca mai are parti neexeplorate.


martie 2006 - Cheile Turzii si Salina din Turda
http://www.usphoto.ro/Ch_Turzii_martie_2006.html
O excursie de o zi plina de aventura si distractie. Am lins peretii din salina, am facut ecouri ciudate in avenele imense, ne-am dus aproape de prapastie, era sa fim loviti de un parapantist si am mancat niste prajituri super bune la cofetaria Dana din Turda.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu