Stimati vizitatori,

Va multumim ca ati sosit pe blogul nostru si speram ca popasul vostru in acest jurnal virtual sa fie unul agreabil si sa va bucure.

Nu va sfiiti sa ne lasati un comentariu dupa fiecare articol pe care il cititi, sa ne spuneti ce credeti si simtiti. Acest blog este in primul rand pentru a ne pastra vii amintirile, insa este si pentru toti oameni buni care ne cunosc sau nu, dar asupra carora producem un efect.

Cu drag,
Raluca si Alex

sâmbătă, 5 aprilie 2008

Istoric 2004

Pe 11 decembrie ne-am intalnit pe internet jucand sah. Am intrat in vorba pe chat-ul sitului si dupa cateva partide ne-am transferat discutiile pe YM. Si aceasta forma de comunicare si-a gasit limitele destul de curand, astfel ca am trecut pe telefon. Am reusit sa vorbim asadar la "prima intalnire" cam 6 ore non-stop.

Dupa cateva zile de tacere, am inceput din nou sa conversam, astfel ca ne-am hotarat sa ne vedem la Brasov imediat dupa Craciun. Intre timp ne-a venit ideea ca poate ar fi mai dragut sa mergem impreuna de Revelion la Marea Neagra, astfel ca am facut rezervari desi inca nici nu se vazusem la fata vreodata.

Intalnirea de la Brasov a fost simpatica, cu multe emotii de ambele parti, iar seara la intalnirea cu parintii Ralucai la Codlea, lucrurile chiar s-au linistit. 

A doua zi am plecat impreuna la mare, unde am avut un Revelion foarte ploios, 
dar nici ca  ne-a pasat! Am cutreierat toata Constanta, am gatit impreuna, ne-am
plimbat pe plaja friguroasa. Iar chiar la cumpana dintre ani, ne-am gasit cu o sticla
de sampanie pe o barca marinareasca lasata pe plaja, vazand artificii din 3 orase simultan (Navodari, Mamaia si Constanta) si auzind zeci de sirene ale navelor de pe mare.
http://www.usphoto.ro/intalnire_dec2004.html

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu